Kojak: Ariana
- Typ:
- film
- Žánr:
- drama, kriminální, tv film
- Délka:
- 90 min
- Země:
- USA, 1989
Upravit profil
Ztracené děvčátko klíčem k vyřešení dávného případu. Telly Savalas jako inspektor Kojak v americkém kriminálním filmu.Slavný americký televizní seriál Kojak (1973–78) se vysílal pět sezón a měl celkem 115 epizod. Jeho pilotní díl, natočený na...
Popis
Ztracené děvčátko klíčem k vyřešení dávného případu. Telly Savalas jako inspektor Kojak v americkém kriminálním filmu.
Slavný americký televizní seriál Kojak (1973–78) se vysílal pět sezón a měl celkem 115 epizod. Jeho pilotní díl, natočený na motivy přelomového případu vraždy dvou dívek, se dokonce hrál v řadě zemí v běžné kinodistribuci (u nás pod názvem Kdo zabil Jo-Ann Marcusovou a Kathy Nelsonovou). Představitel titulní role holohlavého newyorského poručíka Telly Savalas (1924–1994) se k této postavě vrátil na přelomu osmdesátých a devadesátých let pěti celovečerními snímky, v nichž se jeho partnerem stává mladý černošský detektiv Winston Blake (André Braugher). Theo Kojak sice zestárl, byl povýšen na inspektora, ale jinak se příliš nezměnil. Neztratil svoji zálibu v elegantních oblecích, svůj cynický smysl pro humor ani buldočí přesvědčení o účinnosti vlastních pátracích metod, jež často narážejí na nelibost jeho nadřízených. První z filmů se jmenuje Ariana, podle řeckého děvčátka, které jeden z dávných detektivových nepřátel chce použít jako návnadu k jeho zničení.
Slavný americký televizní seriál Kojak (1973–78) se vysílal pět sezón a měl celkem 115 epizod. Jeho pilotní díl, natočený na motivy přelomového případu vraždy dvou dívek, se dokonce hrál v řadě zemí v běžné kinodistribuci (u nás pod názvem Kdo zabil Jo-Ann Marcusovou a Kathy Nelsonovou). Představitel titulní role holohlavého newyorského poručíka Telly Savalas (1924–1994) se k této postavě vrátil na přelomu osmdesátých a devadesátých let pěti celovečerními snímky, v nichž se jeho partnerem stává mladý černošský detektiv Winston Blake (André Braugher). Theo Kojak sice zestárl, byl povýšen na inspektora, ale jinak se příliš nezměnil. Neztratil svoji zálibu v elegantních oblecích, svůj cynický smysl pro humor ani buldočí přesvědčení o účinnosti vlastních pátracích metod, jež často narážejí na nelibost jeho nadřízených. První z filmů se jmenuje Ariana, podle řeckého děvčátka, které jeden z dávných detektivových nepřátel chce použít jako návnadu k jeho zničení.