Následky lásky
- Typ:
- film
- Žánr:
- drama, romantický, kriminální
- Délka:
- 100 min
- Motto:
- Každý z nás má nějaké tajemství. Ale Titta Di Girolamo jich má víc než jen jedno.
- Země:
- Itálie, 2004
Upravit profil
Jeden z nejprogresivnějších a nejoriginálnějších současných italských režisérů Paolo Sorrentino vytvořil v roce 2004 pozoruhodný film Následky lásky. Rafinovaně v něm zkombinoval prvky kriminálního žánru s působivou analýzou stárnoucího člověka,...
Popis
Jeden z nejprogresivnějších a nejoriginálnějších současných italských režisérů Paolo Sorrentino vytvořil v roce 2004 pozoruhodný film Následky lásky. Rafinovaně v něm zkombinoval prvky kriminálního žánru s působivou analýzou stárnoucího člověka, kterému mezi prsty uniká život, a který už jen nečinně pozoruje okolní svět bez známky jakéhokoliv sentimentu či emoce.
Padesátník Titta vede extrémně nudný, extrémně rutinní a extrémně nezáživný život v blíže nespecifikovaném švýcarském hotelu. Jeho každodenní rutinu, která sestává pouze z několika neměnných úkonů, však naruší láska a všechny problémy, které z ní vyplývají. Jeho dosavadní život bez práce, plný samoty, ticha, vykouřených cigaret a vypitých skleniček v hotelovém baru, se najednou začne měnit.
Sorrentinův originální snímek divákovi nabízí vizuálně opojný filmový zážitek s precizní obrazovou stylizací a podmanivým elektronickým soundtrackem. Byl nominován na Zlatou palmu na MFF Cannes 2004, odnesl si několik cen Davida di Donatella a Italské národní sdružení filmových novinářů mu udělilo několik ocenění Stříbrná stuha.
Padesátník Titta vede extrémně nudný, extrémně rutinní a extrémně nezáživný život v blíže nespecifikovaném švýcarském hotelu. Jeho každodenní rutinu, která sestává pouze z několika neměnných úkonů, však naruší láska a všechny problémy, které z ní vyplývají. Jeho dosavadní život bez práce, plný samoty, ticha, vykouřených cigaret a vypitých skleniček v hotelovém baru, se najednou začne měnit.
Sorrentinův originální snímek divákovi nabízí vizuálně opojný filmový zážitek s precizní obrazovou stylizací a podmanivým elektronickým soundtrackem. Byl nominován na Zlatou palmu na MFF Cannes 2004, odnesl si několik cen Davida di Donatella a Italské národní sdružení filmových novinářů mu udělilo několik ocenění Stříbrná stuha.