V současné době jsou automobily absolutně běžnou součástí našeho života, spotřební "zboží", které ani nevnímáme. Staly se spolehlivými služebníky, jenom obyčejným prostředkem na překonávání vzdáleností. Možná že dnešní auta uchvacují technickou...
Popis
V současné době jsou automobily absolutně běžnou součástí našeho života, spotřební "zboží", které ani nevnímáme. Staly se spolehlivými služebníky, jenom obyčejným prostředkem na překonávání vzdáleností. Možná že dnešní auta uchvacují technickou dokonalostí. Chybí jim však vznešenost a půvab, kterými se vyznačovala v dobách pro nás již pohádkových... Podobné je to i s lidskými vztahy: máme dokonalá elektronická spojení, ale vztahy mnohokrát nestojí za nic...
Film by neměl být retrovzpomínkou krásné doby. Spíše by se měl, mimo dobu a často i mimo realitu, zabývat hezkými vztahy mezi lidmi. Měla by to být taková pohádka.
AUTOPOHÁDKY je animovaný povídkový celovečerní film natáčený na motivy stejnojmenné knížky Jiřího Marka. Autorem námětu je z části Jiří Marek, z části další autoři. Koncepce filmu je povídková, každou povídku realizuje jiný autorský kolektiv. Jednotlivé povídky se liší jak technologii realizace, tak výtvarným pojetím. Sjednocujícím prvkem filmu je osoba vypravěče: Michala Malátného, hudebního doprovodu a hraných předělů - CHINASKI.
Supervize celého díla a vytvořením dramatické koncepce celého projektu se ujal Prof. Břetislav Pojar.
Film by neměl být retrovzpomínkou krásné doby. Spíše by se měl, mimo dobu a často i mimo realitu, zabývat hezkými vztahy mezi lidmi. Měla by to být taková pohádka.
AUTOPOHÁDKY je animovaný povídkový celovečerní film natáčený na motivy stejnojmenné knížky Jiřího Marka. Autorem námětu je z části Jiří Marek, z části další autoři. Koncepce filmu je povídková, každou povídku realizuje jiný autorský kolektiv. Jednotlivé povídky se liší jak technologii realizace, tak výtvarným pojetím. Sjednocujícím prvkem filmu je osoba vypravěče: Michala Malátného, hudebního doprovodu a hraných předělů - CHINASKI.
Supervize celého díla a vytvořením dramatické koncepce celého projektu se ujal Prof. Břetislav Pojar.